Good girl gone bad.

Idag har bebis en rockdag. Hon puttas och knuffas. Sparkas och slåss. Överallt och ingenstans. Revbenen är helt ömma och det är svårt att hitta en sittställning som fungerar för oss båda. Ingenting lugnar ner henne idag. Känns dessutom rätt dumt att försöka lugna ner ett ofött barn, men som gravid gör man inte alltid helt logiska saker. Och vissa saker brukar faktiskt fungera. Klassisk musik till exempel. Magmassage också.
Men som sagt, inte idag.

Jag borde ju plugga inför skolstartens tenta men det är så sjukt svårt att koncentrera sig. Tankarna ligger liksom på helt andra håll. Ungefär så långt bort från atomer och energiomvanling som man kan komma. Som tur är så det ju bara en kurs kvar och sedan är jag ledig på obestämd framtid. Bara jag och bebis, inga krav, inget plugg.
Oh, kan inte tiden gå snabbare nu?

Dagens craving är förövrigt;


Dvs glass med fruktsallad och kolasås. Yummie!

Kommentarer
Postat av: Anna

åhå vad gott!

2010-08-05 @ 17:53:43
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/
Postat av: Jannika

haha det låter så himla otroligt att det ens skulle hjälpa med te! Skulle vara underbart men inte troligt:P om det funkar för dig vill jag gärna veta!!:D

2010-08-06 @ 17:17:38
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0