#11

Dag 11- Another picture of you and your friends - En annan bild på dig och dina vänner

Johannes, Joel, Jag och Oscar.

Dessa snubbar har jag hängt med varenda eviga dag på gymnasiet. Vi var lite som The Dream Team. Vi gjorde allt ihop och hade så jävla roligt. Festade förmodligen alldeles för mycket och blev alltid alldeles för fulla. Pokerkvällarna, de saknar jag. Nu ses vi alltför sällan, men ni är och kommer alltid vara några av mina absolut finaste och bästaste vänner.
Och vi bor ju för fasiken i samma stad, så vi får bättra oss!

30 dagarslistan hittar du här



Kommentarer
Postat av: Julia

Ooh, de där känner jag ingen från Karro! Musik-ligan ;) Lycka till med träningen förresten, jag önskar att jag också hade den självdisciplinen!

2010-12-01 @ 14:02:57
URL: http://billylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0