Höga ljud?

Förra veckan var jag iväg på Björn Rosenström-konsert. Denna vecka bär det av igen, men denna gång är det Nationalteatern som ska få spela så det står härliga till. Är det någon som vet hur barnet i magen reagerar på höga ljud?
Sist stod jag precis vid en högtalare och kände själv att jag blev lomhörd efteråt. Är det samma för dem, tro?
Funderar över om jag kanske ska ställa mig lite längre bak, trots att jag älskar att stå där det är som mest oväsen. Vad tror ni?

Jag skulle ju sluta noja...Men jag vill ju inte att flickan ska bli döv heller.

Rosenström förra onsdagen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är nog ingen fara men barnet är ju mer o mer känsligare för ljud ju mer man kommer in i graviditeten :)

2010-07-21 @ 16:56:55
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja precis.. Tycker jag har väldigt goda skäl o det tycker ju min barnmorska oxå så varför går inte läkaren med på det liksom? Bråkar med en bara för att säkerligen.. Jaa, visst är den sööt som helst?! :)

2010-07-22 @ 12:49:33
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0