Nyköpta byxor.

Gud vad tomt det känns att vara utan bloggen ett par dagar. Mitt internet har bestämt sig för att bara fungera en liten stund per dag, så det gäller att skynda sig med det man vill göra.

Har varit vaken halva natten med en sparkande unge samt halsbränna från helvetet. Men eftersom att min graviditet har varit enkel hittills så får jag väl ta det här och ändå vara rätt så nöjd! Kanske någon som vet vad man kan göra för att slippa halsbränna? Det är inte alltför skönt...

Har köpt mina första (och enda!) gravidbyxor. Känns sådär halvt onödigt att lägga pengar på kläder som man kanske bara kommer använda 2-3 månader i sitt liv. Men fick ett par svarta kostymbyxor för 199 kronor.
Jag jobbar extra på hotell så det var nödvändigt för fortsatt arbete där. Inte som att man springer runt på 4stjärnigt hotell i mjukisbyxor, tyvärr.
Hur som helst, de var sköna och riktigt snygga. Köpta på 4mom.se. Hittade massa fint där, men får vänta tills jag har pengar innan jag kan shoppa loss ordentligt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Tummen upp! :) Bra att de var sköna ialf det är huvudsaken :) Jadu, man får prova sig fram men att äta kex typ mariekex innan man går upp funkade för mig :) Googla lite o testa dig fram :)

2010-07-05 @ 18:48:02
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/
Postat av: ida

Gaviscon är jätte bra mot halsbränna under graviditeten :-)

2010-07-06 @ 22:15:19
URL: http://gbgida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0