Hemska barnaminnen.

Var på studentfirande för två kusiner igår i Vingåker. Där klappades det på magen och lyckoönskningarna föll över mig som aldrig förr. Mysigt var det!

Fick höra en jättehemsk barn/bebishistoria av min mormor om mig som liten. Hon hade suttit barnvakt när mamma och pappa var ute på bus. Jag var dryga 2 år gammal och hade kommit på en mycket effektiv metod för att få min vilja genom. Denna gång ville jag tillbaks till mamma. Så, jag tog tag i problemet. Hängde mig över balkongen och sa att "om jag inte får åka hem till mamma så hoppar jag". Stackars mormor var helt hysterisk.
Som tur är fick de på något vis bort mig från balkongräcket och in i lägenheten. Men tänk om de inte hade klarat det...

Gud vilken vidrig unge man var. Självmordsbenägen som 2 åring.
Har ni några fina/hemska/roliga barnminnen?

 

I brist på andra bilder så lägger jag in denna. Världens yngsta mamma; 5 år gammal.




Kommentarer
Postat av: Jannika

Men gud vilken äcklig bild..:S:S:S

2010-06-14 @ 07:55:49
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Jannika

har redan målat massor.. hm.. typ hennes spjälsäng och matbords stol.. jag tänkte mest måla fjärilarna på väggarna.. ska vara massor! men man får typ inte göra nånting som gravid nu förtiden.. du får inte äta något å inte göra något:P frågan är vad man ska lyssna på. men färg kan jag fatta.. det är väl inte bra för någon att andras in massa ångor??

2010-06-14 @ 09:30:05
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0