Bloggbyte, nu var det gjort.

Så, då har vi bytt domän. Tack för tipset, "Becks"!
Blogg.se brukar fungera väldigt bra, så nu fortsätter vi här!

Jag har hela tiden sagt att jag inte har något direkt craving, att jag är befriad från dem. Utöver den perioden då jag halvknarkade Twister-glass. Mina klasskompisar har idag påpekat motsatsen. Jag är beroende av glass i alla dess former, nu mera.
När jag hörde detta började jag fundera. Det stämmer, ta mig tusan! Varje dag slinker minst en glass ner. Sort spelar inte så stor roll, bara att jag har en glass på en pinne att stoppa i munnen så är jag nöjd. Tur att det är just i sommartid som jag är gravid. Och tur att det är ett relativt billigt craving, om man inte kör på värstingglassar. 10 kronor om dagen blir visserligen närmare 300 kronor i månaden, men det tycker jag att vår lilla flicka kan vara värd, eller vad säger ni?
(synd bara att man är student och därmed alltid halvpank...)


Jag har funderat lite över barnvagn nu också. Har någon av er hört talas om märket Leviroo? Finns på tradera i ett "paket". Man får en kombivagn och en bilbarnstol för 3100 kronor. Tycker den ser rätt fin ut?! Ta gärna en titt och säg vad ni tror/tycker.
http://www.tradera.com/Leviroo-Kombi-Barnvagn-Carset-Regnskydd-Green-auktion_340816_112175934

Kommentarer
Postat av: Becka

Barnvagnen ser bra ut men googla och kolla runt på olika forum och framförallt kanske konsumentverket för att se vad "experter" säger om den... Jag själv (innan jag ens köpt vagn) börjar direkt kolla och dra öronen åt mig när priset är så annorlunda än de "vanliga" vagnarna (så som emmaljunga osv).



Jag har sett en annan billig variant på barnvagn också... Kolla in hos dom också.

http://www.annaaxel.se/index.php?cPath=24&osCsid=c5b35b7111888f346cb6bc6ea44b6a66

Lite blandade omdömen om den på de forum jag har sett...

2010-05-25 @ 17:58:51
URL: http://denyngstaavfem.blogg.se/
Postat av: NATHY DEMECHO

Har också kollat på den vagnen på Tradera.. de är ju några stycken som har köpt den, hade dock varit kul att kunna få personliga recensioner från de som har köpt den så man vet om den är något att ha. På bilderna ser den ju hur bra ut om helst! :)

2010-07-14 @ 13:55:33
URL: http://nathydemecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0