Bumpy ride.

Det är verkligen en speciell känsla när ens barn sparkar inuti en. Det går inte att låta bli att le. Hela ansiktet lyser upp varje gång, hur dåligt man än mår.
Det går inte att beskriva hur det känns. Det är någon blandning av en kurrande mage och att åka på en väldigt guppig väg. Typ. Men ändå inte. Nej, man måste nog själv uppleva det för att förstå.

God, I love it. Every second of it.

Var iväg på babyproffsen igår och kollade på vagn. Provkörde lite. Vilka hutlösa priser de tar för kärrorna där?! 8-9000. För en barnvagn. Kom igen? Nej, hellre bär jag min unge var jag än ska. Gratis.
Usch, jag hatar att allt handlar om pengar.

Och hur jävla coolt är det inte att vår unge blev till på nyårsafton?


Kommentarer
Postat av: Becka

Jag gillar ditt sätt att beskriva hur det känns när det rör sig i magen... Jag upplever det precis så som du beskriver! Har själv inte kunnat sätta ord på det men du gjorde det mycket bra! Dock tror jag att det ändå kan vara svårt för en "icke-gravid" att veta precis hur det känns!

2010-05-28 @ 18:10:21
URL: http://denyngstaavfem.blogg.se/
Postat av: Andreas

Ja, det där var nog en av de bästa beskrivningar jag läst också! :) Tyvärr är det så nära jag kan komma :/

2010-05-28 @ 20:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0