#1

Dag 1- A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself- Ett nytaget foto av dig och 15 intressanta fakta om dig.



1. Jag älskar att flytta. Själva grejen med att inreda nya hem är ju helt sjukt kul! Därav har jag hunnit med drygt 20 flyttar i mitt liv. Varav 6 sedan jag flyttade hemifrån.
2. Nostalgi är bland det bästa jag vet. Jag skulle kunna ägna hela dagar åt att bara se på gamla barnprogram och äta typ colaremmar.
3. Jag har haft typ alla djurarter man kan ha. Katter, hund, råtta, duvor, kanin, möss och sköthästar. Nu är det bara katterna kvar.
4. Att bero på katter...jag hade en katt som jag döpte till Pussy. Ytterst oklart varför min mor gick med på detta.
5. Jag var full första gången som 16åring. En mycket pinsam och barnslig fylla.
6. Jag har bott i 3 olika städer; Örebro, Umeå och Stockholm.
7. Jag har inte missat ett endaste avsnitt av någon säsong av Americas Next Top Model.
8. Har varit helt galet kär i sångaren Anders Johansson när jag var yngre. Skrev en dikt på flera sidor och gav honom röda rosor när jag träffade honom. Jag var 13, han var över 25...
9. Mitt enda MVG på gymnasiet var i EOS, Estetiskt orientering. Dvs världens flumkurs.
10. Mitt absoluta drömjobb är att bli Eventmanager-Festfixare. Så galet kul att ställa till med riktiga partyn!
11. Min högsta önskan är att få resa jorden runt.
12. Jag har alldeles för många fobier, varav många faktiskt förstör mitt liv på många sätt. Döden, framförallt, som gör att jag varken kan gå i gamla kyrkor eller på begravningar för dem jag älskar.
13. De flesta av mina gamla pojkvänner träffade jag via internet. Känns lite farligt såhär i efterhand.
14. Jag gillar att pyssla med saker. Sy, måla, dekorera.
15. Min dotter är utan tvekan det finaste jag vet. Jag kan ligga i timmar och bara titta på henne. Så perfekt.

Hela listan finns [här]

Kommentarer
Postat av: Julia

Men gud! Jag började också med den där listan igår, publicerade den idag. Och vad är oddsen att du och jag har två nästan identiska punkter? Kolla min så får du se! Haha, lite skrämmande nästan..

2010-11-22 @ 13:47:30
URL: http://billylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0