# 4

Dag 4- A habit that you wish you didn’t have- En ovana du har som du önskar att du inte hade.

Oj, var ska jag börja? Jag har massvis ju.
Men en sak vet jag att andra stör sig på, så även jag. Jag klagar alldeles för mycket och alldeles för ofta. På allt. Det finns liksom alltid någonting som inte är helt 100%. Jag har försökt otaliga gånger att sluta med detta, men av någon anledning går det inte.
En annan sak jag har som ovana är att jag skjuter upp saker till sista sekunden. Städning sker först när diskbergen svämmar över, dammråttorna täcker golven och kläderna i garderoben är slut. Typ. Likadant med plugg inför tentor.

Ja, det var nog mina värsta ovanor.

Kommentarer
Postat av: Anna o William

hehe tror de blir bättre med städning o disk nu när du har lillan ;) o klaga de måste man få göra här i livet men ja, det är bara du som kan sätta stop för de men de känner du nog när de väl "svämmar över".. Men tror man behöver verkligen få ur sig allt sånt där "skit" o då behöver man få ut de flera gånger :P

2010-11-24 @ 14:05:50
Postat av: mr pappa

Disk är väl inte din starka sida precis men du är en djävul på att baka barn....lite go också

2010-11-24 @ 20:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0