Hörselskydd.

Idag ska jag och sambon börja ett nyttigare liv med hemmalagad mat varje dag. Gjorde en veckomatsedel med tillhörande inköpningslista på en hemsida (http://inkopslistan.com). Känns lite roligare att laga mat efter recept, så man slipper tänka allt för mycket. Ikväll står det "Fiskblock med creme fraiche" på menyn. Hoppas det blir smarrigt!

Ska strax iväg och köpa hörselskydd till lillpinglan inför nästa veckas konsert. Min syster ska nämligen ha konsert med Svenska Kammarorkestern och det vill vi inte missa. Vad tror ni? Kan 6 veckors bebisar ha sånna hörselskydd för bebisar? Eller är de för stora? Vill verkligen ta med mig Nora. Känns lite tidigt med barnvakt, även om det bara gäller några timmar.
Efter shoppingturen blir det "Bonde Söker Fru" hos lillsyrran. Ska invigningssitta deras nya soffa. Vilken ära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0