Mammaträff.

Igår packade jag ned ungen i vagnen och traskade iväg på mammaträff. Vi blev 5 mammor med nykläckta bebisar, alla från min föräldragrupp på vårdcentralen där jag gick. Var mycket mer avslappnat och mysigt än jag trodde det skulle bli, vi har ju bara träffats någon/några gånger innan.
Alla bebisar skötte sig och synkade varandra med hunger. 5 mammor som satt med brösten framme och bebisar som sög för kung och fosterland. Där försvann skammen att visa sina bröst offentligt!
Vi ska göra om det nästa vecka. Kommer säkerligen bli än mer mysigt då.

Idag ska jag och Nora iväg upp på stan för att lämna in min totalt värdelösa mobil. Jag köpte den för att ersätta min gamla, trasiga...men den nya är fanimej ännu sämre. Helt otroligt faktiskt! Den hakar upp sig, stänger av sig själv och vägrar helt enkelt fungera som en normal telefon. Så, nu blir det att lämna in den och förhoppningsvis få en ny.

Hoppas även på att få komma över till Sofi för att titta på Robinson. Får se om hon tycker det låter som en bra idé!


Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till den lilla! :) Visst är det väl underbart? :))

2010-11-07 @ 22:45:03
URL: http://beanea.blogg.se/
Postat av: Timkatharina

Hi, nice site! Keep up the good work!

2011-06-13 @ 09:01:41
URL: http://timkatharina.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0