Sömntuta.

Vi kör varannan dag här. Ena natten sover vi och Nora är pigg hela dagen, andra dagen är vi vakna halva natten och hon sover hela dagen. Idag sover vi. Eller ja, hon sover. Jag njuter av min egen tid. Nu hinner jag äntligen kolla på alla serier jag missat.
Oturligt nog har jag gått och dragit på mig någonting i magsjuke-väg. Mår jätteilla och är yr i huvudet så det har mest blivit att ligga hemma. Tog en promenad i solen, men det får räcka.

Vi är mitt upp i att leta ny lägenhet.
Hittills har det gått otroligt långsamt framåt. Våra ÖBO-poäng nollades i våras när vi flyttade till den lägenhet vi bor i nu så där kan vi inte hitta något passande. Nu har vi istället börjat leta efter lägenheter att byta våran mot. Det går betydligt mycket bättre och nu har vi faktiskt rätt många alternativ. Ska iväg och titta på ett par nu i helgen, så håll tummarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0