#8

Dag 8- Short term goals for this month and why- kortsiktiga mål den här månaden och varför.

- Gå på återbesök hos barnmorskan. - För att kolla till att allt har läkt som det ska.
- Fira Noras två månaders dag. - För att hon har varit så duktig som stått ut med oss så länge.
- Åka till Karolinska sjukhuset i Sthlm för att få Gardasil-vaccination. - För att jag behöver det.
- Gå på Skansens julmarknad. - För att det är mysigt och för att hitta fina julklappar.
- Gå på Luciakonsert. - För att det är tradition och jäkligt mysigt det med!
- Fira en underbar jul med familjen. - Krävs det en förklaring till varför här?
- Shoppa massa fint på mellandagsrean. - För att jag älskar att spendera pengar.
- Fira nyår någonstans med någon. - För att...man gör det varje år bara.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad är Gardasil-vaccination? :S Åhå, jag har alltid velat gå på skansens julmarknad när är den? :) Puss

2010-11-30 @ 20:44:54
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0