Veckans upptäckt.

Jag får sådana veckomail om bebisars utveckling. Denna vecka "ska" min dotter tydligen hitta sina händer. Jag hoppas innerligt att detta inte stämmer, för om så är fallet...ja, då är hon sadist. Nu tror jag att hon har hittat dem, det ser så ut. Det enda hon gör med dem är dock att dra mig i håret. Hela tiden. Hårt som sjutton. Eller ja, det är självklart inte det enda hon gör med händerna, men det känns så. Hon håller i sin napp, mitt bröst och sitt täcke. Men hur vet man om det är medvetet?

Vi ska strax packa ned henne och lite saker i skötväskan för att traska iväg på babymassagen. Ser ut att vara svinkallt ute, så det gäller väl att klä sig därefter. Svårt att klä bebisar dock, man vet aldrig hur varmt det är inne i overall och åkpåse. Men, bättre för varm än för kall...eller hur?!


Kommentarer
Postat av: ANNA OCH WILLIAM

Åh vad kul vart har du läst det? :-D

2010-11-19 @ 05:52:51
Postat av: Malin och Nova

"Vi ska strax packa ned henne och lite saker i skötväskan", haha, låter som hon ska ner i skötväskan xD

Gulligt att hon drar dig i håret :) Fast kanske inte så kul..

2010-11-19 @ 11:11:23
Postat av: Thea

Ska dom hitta sina händer denna vecka?!? Då är Kevin efter... Tror jag. Han sprattlar iofs mer med armarna nu än förr.

2010-11-19 @ 13:46:13
URL: http://Banankartong.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0