Kom ut då!

Varför ska barnmorskorna plantera massa tankar i ens huvud varje gång man går dit?
Under detta barnmorskebesök fick jag veta att jag förmodligen kommer gå över en vecka iallafall. Sist jag var där sa hon ju att jag skulle få för tidigt. Jag förstår ingenting.
Bebis låg riktigt långt ned, som hon gjort ett bra tag nu. Hennes hjärta slog som det skulle. Magen hade växt lite, lite. Ja, allt såg bra ut så det får man väl glädjas åt. Men jag vill ha min bebis här. Nu. Jag vill ha min platta mage tillbaks. Jag vill kunna röra mig. OH!


Kommentarer
Postat av: Anna o William

Jag förstår dig fullkomligt när de säger att det är snart är dags o så nää :( Men snart så! :)

2010-09-28 @ 20:02:38
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0