Skolgång.

#29.

Mindre än en månad kvar idag. Sjukt! Tiden går både assnabbt och skitsakta just nu. Man vill ha det överstökat och få träffa den lilla, men samtidigt så känner jag mig inte redo än. Men blir man någonsin det?

Har börjat inse att den här kursen kommer bli riktigt tuff. Huvudet är inte alls med under föreläsningarna. Att plugga efter skoltid verkar inte heller vara ett alternativ, då ögonlocken vägrar hålla sig öppna då. Därmed inte sagt att jag kommer kugga tentan, för det vägrar jag göra. Jag får helt enkelt köpa mig lite energidrycker (trots att man inte ska dricka dem som gravid...) och köra järnet under de lediga dagarna nästa vecka.

I helgen vankas babyshower för mig och Anna. Vi håller tummarna stenhårt för att William har tittat ut då, så Anna orkar äta massa tårta och muffins med oss andra. Och öppna paket, såklart.
Blir nog sådär superamerikanskt med rosa/blå frosting på muffinsarna, ballonger och färgglada tårtor. Tror det kommer bli jättemysigt!

Veckans magbilder:

Kommentarer
Postat av: Anna

Så fin mage så gumman! <3 O du kommer grejja tentan, det vet jag! Du som är så stark o allt! <3

2010-09-07 @ 15:19:24
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja, stackars karlar! ;) Visst är det du som gick i min parallellklass på Karro? Såg att du läste till ssk! Jag med, eller rättare sagt gjorde.. Skulle ha börjat termin 4! Behöver du böcker så finns jag ;) Eller bara tips om böcker eller kurser!



/Julia

2010-09-07 @ 17:38:13
URL: http://billylife.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygga bristningar.......

2010-09-08 @ 16:15:23
Postat av: Malin

Bristningar vart? En helt perfekt liten kula ju! :D

2010-09-10 @ 15:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0