6 månader.

Nu har vi verkligen nått en milstolpe i Noras liv. 6 månader. Ett halvår. Förstår ni? Det är helt galet. Min lilla, lilla bebis är snart ett barn. Kan snart göra massa saker själv. Behöver snart inte mig. Crazy!

Nu kan hon:

- Kan sitta helt själv
- Har lärt sig ta av folk glasögonen. Mycket poppis!
- Börjar få svårare att somna och vaknar oftare om nätterna.
- Följer sina rutiner på pricken under veckorna.
- Äter fyra mål med riktig mat om dagen. Gröt, lunch-burk, fruktpuré till mellis och nattvälling. Lite ersättning däremellan.

Idag har vi haft lite kalas. Såklart. Med tårta och lite presenter. Klart det ska firas, att vi har hållt henne vid liv i ett halvår.


Kommentarer
Postat av: anna

Stora flickan <3

2011-04-09 @ 19:28:45
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/
Postat av: Julia

"..hållt henne vid liv", haha! Ja, det var bra formulerat :)



(Och håller med ang. Plura. Han ser väldigt gravid ut! Jag blir ju inte direkt sugen på mat när jag ser den kaggen..)

2011-04-10 @ 17:54:42
URL: http://billylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0