Första natten utan bebis.

Hej bloggtorka!

Jag har varken haft inspiration att skriva eller haft någon direkt lust att göra det heller så, det har varit lite torrt här ett par dagar. Men nu har jag lite att skriva om så nu glöder tangentbordet igen.

Nora sov borta för första gången inatt. Aldrig igen säger jag. Hon hade det säkert skitbra men jag sov knappt en blund. Hemskt var det att vakna och inte höra ett knyst. Ingen bebis som jollrar och sparkar på en. Bara tystnad. Nej, fy!
Men vi hade en riktigt trevlig kväll, jag och Mr.Pappa. Vi var på Sofi's 22års fest och levde rövare. Härligt att komma ut och göra någonting ihop. Det hör inte direkt till vanligheterna. Jättemysig fest med beerpong, cupcakes och massor med Socionomstudenter.

Nu ska jag njuta av en helt oplanerad, solig och varm söndag. Ha det bäst!




Kommentarer
Postat av: © sarastille

Hej! :) hoppas du får en bra söndag, vad ska du hitta på? :)

Anmäl dig gärna till DagensBlogg hos mig, vinnaren blir länkad på min blogg med cirka 2000 läsare♥

2011-04-17 @ 16:01:42
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0