Min potta!

Hur kan man annat än att bara älska våren? Alldeles lagom varmt, solen lyser, fåglarna kvittrar, blommorna blommar och så vidare. Kärlek. Jag blir nästan lite pirrig i kroppen.

Pottan har börjat försöka ta sig framåt. I väldigt lugn takt, tack och lov. Inte så att man måste springa efter än, men det dröjer nog inte allt för länge.
Det är så härligt att se henne utvecklas. Att veta att jag inte bara har skapat ett friskt barn utan att hon dessutom fungerar precis som hon ska. Att hon kan det hon ska. Att hon utvecklas och blir sin egen.
Hennes personlighet börjar verkligen märkas. Tålamodet finns inte, hon har lätt till skratt och älskar att vara kring människor. Framförallt unga killar. Hon pratar konstant och försöker sig ofta på att sjunga.

Ja, nu går det sannerligen fort framåt. Vad gör hon härnäst tro? Får tänder? Går? Pratar? Vem vet.


Kommentarer
Postat av: karro

Älskade potta! Jag ska pussa ihjäl na när ni kommer! Va fin hon var i vendelas gammla groddress=) puss

2011-04-28 @ 11:54:44
URL: http://kolthoff.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja, det är helt fascinerande att en liiiiten spermie kan bli ett friskt barn som utvecklas så fruktansvärt fort! Det är lite galet..



Man blir ju jättestolt för varje framsteg, men å andra sidan känns det som att det går för fort ibland. Snart börjar hon på dagis och raggar på karlar och herregud, vill ju att hon ska vara såhär liten och mysig jämt! :)

2011-04-28 @ 18:15:10
URL: http://billylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0