Otränad?

Jag tycker att jag springer på gymmet hela tiden. 2-3 gånger i veckan är vi där och svettas. Har tränat sedan i december. Trots detta klarar jag inte av passen som gymmet erbjuder. Mina muskler vägrar efter några minuter.
Beror detta på att jag är otränad eller att passen är alldeles för hårda och svåra?
Varför finns det inte nybörjarnivåer? Jag vill ju. Men jag vill inte sitta hemma med träningsvärk som gör att jag knappt kan bära mitt egna barn.

Usch.

Idag får mannen vara hemma från jobbet. Inte nog med att jag har träningsvärk från helvetet, svärmor har smittat mig med förkyldning också. Så det blir till att ligga i sängen och vila idag. Inte helt hemskt egentligen. Är nog jobbigare för sambon som får roa en svinförbannad bebis.


Kommentarer
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

God kväll! =)



Är du fantasifull? :)

Det är så att jag nyss gjorde en ascool drink, men som jag dock inte kan komma på ett flashigt namn på, kanske har du något förslag :)?



PUSS & KRAM

2011-04-16 @ 20:44:33
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: emma - 19årig mamma till hugo :)

mysig bild och blogg :)

2011-04-16 @ 21:05:46
URL: http://emmasc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0