En "skit"dag.

Tidigare i veckan hade jag en riktigt vidrig dag tillsammans med min dotter och kattunge.

Dottern sov middag och jag gjorde diverse hemmasysslor under tiden. I sovrummet var det knäpptyst så jag antog ju att hon fortfarande sov. Jag skulle just sätta på mig badkläder när jag insåg att hon faktiskt var vaken. Linserna var inte på så jag såg inte så värst bra, bara att hon var glad som en lärka. Vilket hon alltid är.
När jag skulle till att ta upp henne känner jag en fruktansvärd doft. Först då såg jag; Dottern var helt täckt i bajs. Sängen var täckt. Sängkläderna, gosedjuren och speldosan. ALLT!
Ungen hade själv kastat av sig blöjan och smetat bajs överallt. Smakat på skiten hade hon också gjort.

Det var bara att kasta henne i badkaret, inte mer med det.

Vi hade lite bråttom så jag packade in katten i kattburen (hon följer med oss överallt) för att traska iväg mot "plaskis". På vägen dit känner jag, återigen, doften av skit. Suckar lite för mig själv och undrar om inte ungen är färdigbajsad snart.
Kort därefter inser jag att kattungen bajsat på sig. I buren. Det är bajs överallt. IGEN!!!

Vad fan är oddsen???


Kommentarer
Postat av: karolina

Asså haha! Jag dog av skratt!! Så jävla kul!! Hahaha =D

2011-08-12 @ 17:19:15
URL: http://kolthoff.blogg.se/
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

....whoopos! alltid när man har minst tid, händer sånt med...^^

som när man ska till dagis vintertid och har just lyckats knöka på alla ytterkläder på två ovilliga barn. då ska det minsann bajsas....

ehum, ett exempel bara. ;)

2011-08-20 @ 23:39:09
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0