Härliga helg.

Vilken vecka, vilken helg!
Hela min svärfamilj fyller år under samma vecka. Svärmor, svåger och sambon. Så vi har haft kalas i dagarna tre. Det lär visa sig både i plånboken och på vågen.

Igår var det inte bara kalas, det var en sjuhelvetes fest också. Så fruktansvärt lyckat och jätteroligt! VIP-bord på strömpis med massa härliga människor. Så roligt!
Och som grädde på moset så slapp jag bakfylla. Awesome!

Nu sitter jag och avslutar helgen framför Celebrity Rehab och storbölar. Vad händer med en efter att man fått barn? Man gråter ju för allt. Varenda litet program!

(Tack för hjälpen med Noras nattmat förresten, har hjälpt massor! Vissa nätter har hon inte ens vaknat nu. Superstort tack!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0