Dag 10.

10e bilden: Någon du tycker är väldigt snäll.
(Klicka på bilden för att komma till hela listan)



Alltså, jag har ruskig tur när det kommer till mina vänner. Ni är snälla hela bunten. Men jag väljer Sofi. Min Sofi. Hon har ta mig sjutton alltid funnits där. Genom allt och lite till. Vi har haft våra perioder, då vi knappt umgåtts allt och stunder då vi träffats jämt. Framförallt har vi hittat på en himlans massa roligheter. Jag tänker främst på sommarbus i min sommarstuga, karrofester och klagomål över jobbig kärlek. Du är så fin, min käraste vän! Love, love, love!
Hon har förövrigt världens skönaste blogg här.

Kommentarer
Postat av: Sofi

Älskade vän! Du är helt fantastisk. Tack för att du finns, du betyder så otroligt mycket för mig. Ååååå, MASSA KÄRLEK!! <3

2011-02-24 @ 16:25:52
URL: http://sofiragnhild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0