Dag 11.

11e bilden: En person du kan berätta allt för.
(Klicka på bilden för att komma till hela listan)



Kvinnan på bilden. Min Anna. Vi har inte känt varandra allt för länge, sedan förra våren/början av sommaren typ. Vi var båda tjocka och väldigt gravida när vi började ses. Jag känner verkligen att jag kan berätta allt för den här tjejen, utan att på något vis skämmas. Det är fantastiskt att jag hittade henne och ännu mer fantastiskt att vi kom varandra så nära, så snabbt.
Nu ska hon ta och packa ihop sin familj för att flytta till Karlstad, vilket inte alls uppskattas av mig. Men what do you do liksom? Jag får helt enkelt åka dit och hänga så ofta jag bara kan.

Kommentarer
Postat av: Anna o William

Naw gumman jag känner det samma för dig! Jag har skit svårt för att öppna mig för nytt folk o det tar ganska lång tid men för dig klickade det direkt alltså o jag är så glad att jag har just dig som min vän. Ja, det är väldigt synd att vi flyttar men det är bara en dryga timma bort så vi kommer o ses, slutet av mars inte så långt dit ;) O sen i sommar, om vi vill ha kontakten kvar så grejjar vi de lr hur?! Puss på dig min fina vän! <3

2011-02-21 @ 21:02:03
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0