Dag 13.

13e bilden: Du och någon klasskompis.
(Klicka på bilden för att komma till hela listan)



Okej, det är inte en klasskompis. In fact så är det inte ens klasskompisar, längre. Vi gick alla tre gymnasiet ihop. Träffades vareviga dag i 3 år. Bästa kompisar. Visste allt om varandra. Helt jävla underbara år, helt jävla underbara vänner. Vi träffas fortfarande, någongång i månaden. De är utan tvekan de underbaraste killarna jag vet (efter min sambo då, såklart). Så jävla bra killar.
Så tjejer, är ni singlar och intresserade så är snubbarna till vänster singlar. Han till höger är upptagen men utan ring på fingret. Som jag brukar säga; Så länge han inte har ringer på fingret så kan man göra ett försök.
Detta, vill jag bara påpeka, gäller inte min sambo. Gör ni ett försök där, bara för att han inte är ringmärkt, ja...då kommer det gå illa. Riktigt illa.

Men det var ju mina klasskompisar detta skulle handla om. Här är de. Eller var. Bästa musikesteterna there is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0