Dag 6.

6e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.
(Klicka på bilden för att komma till hela listan)



Alice. Min Alice. Snart tar hon sitt pick och pack och flyttar till sin karl i Kanada. Var tog åren vägen? När blev vi vuxna? Du är och kommer alltid vara min bästa kompis. Hon som jag berättar allt för. Hon som jag litar på till 1000%. Det är du och jag mot världen, mitt lilla skosnöre.
Hur som helst. Dagens ämne var ju; En bild på dig och en vän du inte varit med på länge. Vi träffades senast i julas, men innan det var det över ett år sedan. Trots detta kändes det som det var igår. Jag är så otroligt glad över att jag fick träffa dig innan du flyttar på riktigt, så du fick se min dotter som bebis.

Kommentarer
Postat av: Alice in Wonderland.

Awwwwwww, I love you babes, FOREVER!

Du måste komma och hälsa på mig i KANADA.

Vi har så många minnen tillsammans, JAG ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET!

2011-02-18 @ 17:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0