Dag 15.

15e bilden: En person som du vill vara med.
(Klicka på bilden för att komma till hela listan)



Man kan ju tolka denna punkt på två vis. Antingen som den personen jag vill träffa just nu eller den personen jag vill "vara med", alltså ha en relation med. Jag tar det som den jag vill "vara med". Självklart min sambo. Han är utan tvekan den allra bästa pojkvännen en tjej kan önska sig. Så otroligt genomsnäll så ni anar inte. Han har varit med mig i 15 månader snart och han har aldrig varit arg. Inte ens en hint av förbannad. Han vet förmodligen alldeles för mycket om mig, men av någon anledning blir det så när man skaffar barn. Ingenting har skrämt bort honom. Inte ens i närheten.
Han berättar varje dag att jag är fin, han är världens bästa pappa till vår underbara dotter, han jobbar och sliter för att jag ska kunna vara hemma och tralla runt dagarna i ända och han är lugnet själv, tar allt med is i magen.
Jag skulle kunna sitta här och skriva sida upp och sida ned med hur mycket jag tycker om honom. Men jag nöjer mig med att "bara" skriva att jag har den mest älskvärda killen there is. Jättesynd för andra tjejer, men jag tänker inte släppa honom i första taget, det kan jag lova!

Kommentarer
Postat av: Martha

bra Mica! Inte släppa. Om nån försöker sno honom. kan jag plocka fram min man och hanns polare. Some en armé typ! sen vågar ingen sno din man efter det :p

2011-03-06 @ 14:55:44
URL: http://marthab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0