Dietstart.

Nu har jag tröttnat på att vara "tjock". Jag vet att jag inte bär runt på så himla mycket extra vikt efter förlossningen. Men jag saknar mitt supersmala jag.
Innan graviditeten vägde jag 60 kg, på mina 176 cm. När jag kom in på förlossningen låg jag på 80. Som tur är har jag gått ner 11 kg på egen hand och har nu alltså 9 kvar.

För att klara detta har jag tvingat med mig sambon, som även han kanske bär runt på en liten mage. Är man två så är det ju alltid lättare. (Jag kör samma princip på träningen, då svärmor alltid hänger med, superbra!)

Vi valde GI. Först tänkte vi atkins-dieten men det fanns inga kokböcker med det, så vi bestämde oss för GI istället. Riktigt god mat, verkar det vara.

Vill ni veta vad vi kommer äta om dagarna eller bryr ni er inte något värst?
Tänkte jag kunde skriva lite om det här. Recept och sånt.

Målbild

Kommentarer
Postat av: Becka

Att tänka på bara - ditt val att ändra diet för att gå ner i vikt kan påverka din mjölk och i förlängningen också Nora. Men det är nog mest om dieten ändras mycket och väldigt hastigt...

2011-01-13 @ 10:27:51
URL: http://denyngstaavfem.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag tycker du borde lägga in recept och även uppdatera om de funkar, Jag har provat på gi men de funkar inte för mig, så skulle vara kul och se om de funkar för dig :-D

2011-01-13 @ 11:47:57
URL: http://jennyygutemyr.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaaa, recept och tips!

2011-01-13 @ 20:35:55
Postat av: Andreas

Gärna bilder på dig också, så vi får se hur du lyckas ;)

2011-01-14 @ 17:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0