GI dag 8.

Frukost:
Yoghurt med banan och frysta hallon

Lunch:
Korvrisotto

Middag:
Japanska laxkuber med råris
Recept-2 port.
300 g laxfile
teriyakisås
sesamfrön
2 dl råris
6 körsbärstomater
1 avokado
10 sockerärtskidor
örtsalt
olivolja

Koka riset. Skär laxen i kuber och doppa i teriyakisåsen. Strö över sesamfrön och placera i ugnen (200 grader i 15 min). Skär grönsakerna. Låt riset kallna och häll i grönsakerna. Servera ihop med laxen och ringla över lite olivolja och krydda.



Jag bara måste få skryta lite nu. JAG KOMMER I MINA GAMLA, VANLIGA JEANS!

Kommentarer
Postat av: anna och william

Helt okej att skryta när du inte kunnat ha de på över 9 månader ;-)

2011-01-21 @ 05:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0