Tuffa dagar.

Nu har monstret i min lilla dotter tagit över henne för ett slag, verkar det som. Hon vägrar sitta någon annanstans än i min eller någon annans famn. Hon trotsar och tycker att allt som är "ajaj" är det roligaste som finns.
Ja, vi får väl vår del av trots-kakan vi också. Kanske var på tiden?
Nåväl, 99% av tiden är hon världens goaste så det är helt okej. Även om det är betydligt mycket tuffare nu än det varit tidigare.

Om ni undrar kring bristen av nya bilder så kan jag berätta att min dator är död och har varit i några veckor, därav knappt några bilder. Ska försöka fixa den någon dag, men tills dess får ni nöja er med de få bilderna jag lyckas komma över. Nora har inte förändrats i utseende iallafall, om man bortser från hur hon skjuter i höjden. Ungen är superlång! Och två tänder i överkäken har hon fått också. Stora tjejen!


Kommentarer
Postat av: Thessan - Mamma till Moa

Gud vilken söt liten dotter ni har!!

2011-07-12 @ 09:09:21
URL: http://theresemessing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0