Det bästa med att flytta.

1. Vi kan, förhoppningsvis, duscha utan att behöva ändra på temperaturen var 10de sekund och ändå ha en konstant värme.

2. Vi kan, förhoppningsvis, diska och duscha/bada utan att ha grannar som kommer springandes och säger att det är "olagligt" att göra det efter 21 på kvällen.

3. Vi kan i framtiden släppa ut Nora att leka utan att vara rädda för att knarklangarna ska tvinga i henne hemskheter.

4. Vi kan tvätta i en bra tvättstuga utan att behöva springa 4 trappor ner- ut på gården- 4 trappor upp.

5. Det är superdupernära svärmor och min mamma.

Jag längtar till tusen!


Kommentarer
Postat av: TinA

Knarklangare? Det var då verkligen tur att ni fick en ny lägenhet.. Och kul att det blir närmare bådas mammor :)

2011-06-28 @ 15:11:16
Postat av: Amy- 23 & tre barnsmamma

TAck så mycket :)



Du har en ursöt liten tjej! Härligt att flytta. Vart bor ni? Hur stor är den nya lägenheten? :)



Mvh Amy

2011-06-28 @ 21:23:46
URL: http://olimy.blogspot.com
Postat av: Amy- 23 & tre barnsmamma

Sv: Ja vi bor 2 mil utanför gbg.. Jag växte upp i centrala gbg men nu med barnen valde vi att bo lite utanför :).

Vi bor i en trea på 81 kvm. Det duger så länge barnen är små!

2011-06-28 @ 23:27:11
URL: http://olimy.blogspot.com
Postat av: carrå - mamma till Isabella

Tack :D

2011-06-29 @ 22:13:48
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0