Framtida flytt.

Detta, mina vänner, blir en helt fullbokad vecka. Varje dag har jag ett schema för. Ska bli riktigt roligt. Imorgon är det Krampen (Nora ska lära sig i tid!!), på torsdag är det marknadsafton och babykonsert, på fredag tar min älskade syster studenten, på lördag är det utgång med mammagruppen och på söndag ska jag iväg och rida islandshästar.
Vilken vecka! Kommer vara helt slut veckan därpå.

Nora har fått sin andra tand. Den tittade ut i lördags. Nu är hon återigen världens lyckligaste bebis, utan tandvärk. Så sött med två vita risgryn som sticker fram varje gång hon ler. Man kan inte annat än att älska det!
Min lilla, stora tjej.

Annan rolig sak; Vi ska äntligen flytta! I september är vår lägenhet ledig och vi kan flytta ifrån detta hemska område. Visserligen till en bra mycket mindre lägenhet (25 kvadratmeter försvinner) men det kommer det absolut vara värt. Ska se till att hyra ett extraförråd där vi kan förvara de möbler och grejer som inte får plats i lyan.
Oh, det kommer bli så bra! Kan knappt vänta.


Kommentarer
Postat av: TinA

Vart bor ni nånstans? Har det hänt mer än den dära Mohammed-polisen-incidenten? :S

2011-06-08 @ 08:29:30
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0