Det går framåt.

Vilka händelserika dagar vi har haft här hemma. Som ni vet så är det tänder på G och vi har således haft mycket skrik och gråt här. Framförallt på nätterna. Men även roliga saker har hänt;

Igår satt ungen själv. Helt utan problem i flera minuter. Jag fick nästan lite panik över att hon överansträngde sig så jag puttade efter ett tag tillbaka henne mot soffan igen. Idag satt hon ännu mer. Man kan riktigt se hur stolt hon är över sig själv.



Idag somnade hon i maten istället. Inte så mycket framsteg i utvecklingen kanske. Men så roligt att se! Lite bitter över att jag inte fick med det på film.



Kommentarer
Postat av: En till jävla ung-mammablogg.

Men ååh, vilken docka!

Så otroligt söt hon är. :D

2011-03-26 @ 09:49:08
URL: http://mammasvardagsbetraktelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0