Help, pliiiis!

Jag tänkte jag skulle fråga er, kloka mammor, pappor och annat klokt folk som läser.

Min dotter har börjat tycka illa om folk och är verkligen inte sen med att visa det. Jag vet inte om det är allmänt hat eller om hon är rädd, men någonting är det iallafall.
Min mamma, hennes mormor, ligger just nu inte så bra till. Inte hennes fästman heller, för den delen.
Så fort de kommer för nära så gallskriker hon och slutar inte förrän efter massa tröst från mig. Så kan vi ju inte ha det! Jag vill ju att vi ska kunna hänga lika mycket hos min mamma som hos sambons.

Vad ska jag göra? Har ni varit med om samma sak? Är det bara att vänta ut det?


Kommentarer
Postat av: Kristina Fröberg

Hej!

Kommer ihåg att Sofi hade en period när hon gallskrek så fort hennes morbror visade sig. Tror det är helt normal och vet att det går över. Kram

2011-03-21 @ 10:29:13
Postat av: Jessica

det e helt normal period de går igenom. Man ska inte ta det personligt. Så mormor o plastmorfar kan andas ut. Nora kommer snart ut ur perioden :-)

2011-03-21 @ 10:37:34
Postat av: Linda

Vi har också haft så. Linn var också blyg och blev ledsen bara nån tittade på henne. Ville inte sitta i famnen mer än hos mig o hennes pappa. Det har blivit bättre men hon kan fortfarande gnälla om nån hon inte känner igen pratar m henne o ibland bryr hon sig inte alls. Det är nog bara vänta ut det. Visst är det tråkigt men man kan inte göra så mkt..

2011-03-21 @ 10:42:45
Postat av: Anna o William

En normal fas de går igenom det går över ska du se gumman :) <3

2011-03-21 @ 10:47:46
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0