16 and pregnant.

Sitter och plöjer "16 and pregnant"-avsnitt. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Killarna är verkligen svin och alla tjejerna är så små och naiva. Det slutar alltid med att det är tonåringarnas föräldrar som får ta över ungarna. Av typ 30 avsnitt så kanske det är 2-3 av tjejerna som tar på sig rollen som föräldrar, resten fortsätter sina fjortisliv.
Lite annorlunda kultur än här i Sverige.

Känner att det var förjäkla tur att jag 1. skaffade barn efter att jag fyllt 21 och hade flyttat hemifrån och 2. att jag skaffade barn med en kille som verkligen tar sin papparoll på allvar. Utan honom hade det aldrig gått. Jag må ha världens snällaste dotter men jag hade aldrig pallat detta själv.
Jag beundrar alla ensamstående mammor, det kan inte vara lätt. Och jag hoppas att jag slipper hamna där i framtiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0