I mitt huvud.

Gurkan: Jag röstar på Peter för att han är torr och sur. Han drar ner stämningen i huset!

... Är det bara jag som tycker att det är HAN som drar ned stämningen?
Jag vet att jag har nämnt mitt hat mot honom men här får han en eller två känga till.
Vad är det för jävla snack om att han förtjänar att sitta i finalen? Varför? För att han kan klämma in en handfull svordomar i varje mening? För att han kallar alla han ser för idioter? För att han är fet som en köttbulle? För att han har hållit sig borta från kebab i nästan 100 dagar?
Nej, vet ni vad. Han om någon förtjänar inte en vinst. Äckel.


Kommentarer
Postat av: TinA

Han var skoj i början när han kom in, tyckte jag, men nu de senaste veckorna har han varit så tjurig o gnällt och just det här med att kalla alla för idioter m.m.. Så nä, han var inte lika kul att lyssna på sen >.<

2011-05-24 @ 16:25:01
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0