Lyckat party!

Partajet igår var verkligen lyckad. Alla fina vänner på samma ställe. Solen sken och alla var glada. Krogen efter själva festen var kanske inte det bästa jag har varit med om, men jag är inte den som är den. Lite dans och massa kärlek gjorde det ändå perfekt! Gratis inträde fick vi också, VIP. Ibland lönar det sig att ha en sambo med världens sämsta jobb (läs: telefonförsäljare med bra arbetskamrater).

(En liten bild från gårdagen. Fina ni!)

Idag har jag ägnat några timmar åt bakfylla men nu har det börjat lösa sig. Nu är det bara tröttheten som hänger sig kvar.
Ska iväg lite senare på en liten överraskning. Mer skriver jag inte nu, det kan ju förstöra hela grejen.

Noras tand glimmar så fint i munnen. Hon verkar inte ha ont längre. Vill visserligen bitas hårt och dregglar mängder, men ont verkar det inte göra. Tack och lov! Vi ger henne lite alvedon innan läggdags för att hon ska slippa vakna med värk. Tror dock vi kan lägga ner det ikväll.
Vår lilla tjej börjar verkligen bli stor!

Sist men inte minst; Jag hoppas verkligen att tråkbullen Madde eller psykopatet Katerina får lämna BB ikväll. Jag orkar inte titta på dem mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0