I'm alive!

Det kommer vara relativt dött här ett par dagar fram över, har nämligen ingen egen dator än. Sitter på Mr. Pappas dator hemma hos svärmor och surfar lite just nu.

Har börjat jobba kvällar, så det känns som att jag knappt har någon tid över till annat längre. Den tiden jag har, den lägger jag ju självfallet på Nora. Men, snart har jag väl vant mig vid mina nya tider och kan då varva ner när jag har några timmar över. Får bli att skaffa sig ett dagsjobb så fort ungen fått dagisplats. Jag vill ha mina kvällar fria för vänner och tvtittande. Jag är nog en typisk svensson på den punkten, 8-16 jobb lockar otroligt just nu...

Jag gör mitt bästa för att hålla mig uppdaterade på era bloggar därute, med hjälp av Bloglovin i mobilen. Sjukt bra sak för en bloggberoende brud som jag! Så, tro inte att jag inte följer er... för det gör jag. Jag kan bara inte kommentera via min skrutttelefon! Men snart så. Dator är på gång, som sagt... det tar bara lite tid att få hem alla delar då de kommer från olika håll.

Ja, det var väl det jag hade tid att skriva ned just nu... vi hörs snart! Puss o kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

var han otrogen eller va hände då?

2011-10-15 @ 20:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0