London, mitt london.

Nu är jag alltså tillbaks i höstigt vackra Sverige. Känns faktiskt riktigt tråkigt, även om det såklart är helt underbart att få träffa min fina dotter och fina sambo igen. Men just att komma hem till Sverige känns väl inte sådär superspännande. Nej, jag har alltid sagt att jag ska flytta till storbrittanien, och tro mig, det ska jag. Nu tar jag tag i saken och börjar planera på riktigt. Bara så ni vet, i framtiden finner ni mig i ett brittiskt hem i närheten av London.

Har massor med minnen från resan, men kan ju inte sitta och skriva ned 4 hela dagar här i bloggen. Blir en liten sammanfattning, bilder och sånt får ni som sagt imorgon.

Onsdag: Kom fram rätt sent så vi ägnade bara kvällen åt att gå på The Troubadour för att se lite liveband. Fruktansvärt bra! Tänker faktiskt lägga in både en länk och en film imorgon. Men det får ni se då.
Fick någon typ av tarmvred efter att ha ätit Ipren så vi fick ägna en stund åt att sitta på akuten på Saint Mary's hospital. Mer om det imorgon också.

Torsdag: Camden, älskade camden. Massa shopping. Oxfordstreet med ännu mer shopping. Puben Flag and lambs på kvällen, en pub från 1600 talet (Stämmer det? tror det var då den byggdes..). Tidig kväll för syster och mig.

Fredag: Portobello road-marknad. Var inte mycket att hänga i julgranen, faktikskt. Naturhistoriska museumet var däremot riktigt häftigt. Därefter blev det mer shopping ( hundgodis på Harrods, den ni!) och lite mys på Southbank.

Lördag: Gick upp 6 och stack till flygplatsen för att åka hem. Trodde Nora skulle hoppa på mig men jag fick ett "hej! *pek på lampan* däääär!"... jaha, tack för den! Jag var iallafall glad att se henne igen! ♥



Kommentarer
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

ooooh!!! ;D

jag o mamma var där tre nätter. Bodde en bra bit utanför london men jättemkt billigare med ikeakortet. hihi! :P



det var förra sommaren, hon fick det i 45årspresent av mig. :P



fan vad kul det var, många roliga minnen blev det. :P



var det bara du och din syster som var där? Välkommen hem! :D



ooh tack! Jag ska ta med nåra kort till bibblan imorron, hon ville se dem. hihi! men tavlorna var ännu inte uppe, fönsterputsaren hade inte kommit än. men men, tar det imorn istället. hehe.. pöss!

2011-10-03 @ 16:55:59
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0