11 månader.

För varje dag blir jag mer kär i min dotter. För varje dag inser jag hur otroligt tomt mitt liv var innan hon kom.

Nu kan/gör/gillar hon:
* Står upp och håller bara i sig med en hand (vinkar oftast med den andra)
* Pratar ännu mer. Kan lägga till orden:
Nini- Nora
Titta- Titta
* Har 2 tänder på gång i överkäken.
* Sover väldigt oroligt och vaknar flera gånger per natt.
* Har flyttat för första gången i sitt liv. (vilket kan vara orsaken till punkten över)
* Äter en extra måltid innan läggdags, gröt+nattvälling.
* Har börjat dansa/digga till musik. (Måste säga att jag är imponerad över att hon alltid gör det i takt...)
* Har blivit väldigt mammig och vill helst sitta i knät och gosa hela dagarna.
* Håret har börjat växa!!! Äntligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0