Bilder/filmer.

Som utlovat, här kommer lite bilder och några filmer från veckan/helgen/sommaren/hösten. 


Killarna förhandlar om antalet tequilashots och segar något så in i bomben med att komma till sak.


Har en liten pratstund med min dotter. Hon är fin hon♥


Älskade ungen badar lite. Och pratar lite. Och har lite skumma saker för sig.



Så, nu är kamera och mobil tömda på bilder. Att det blev en hel drös med Nora-bilder i slutet får ni leva med, detta är ju trots allt en mammablogg. Plus att ungen är det sötaste och underbaraste att fotografera.


Kommentarer
Postat av: Julia

Herregud vad söt hon är! Ska bli så kul att se henne i verkligheten! Och hoppas att ni får en bra London-resa trots förkyldning! Typiskt att den kom just nu, men det brukar ju vara så ;) Min jävla influensa sitter fortfarande kvar och läkaren påstod att den kunde göra sig påmind i upp till 3 månader. Meeeen jag är optimistisk ;)

2011-09-28 @ 14:47:45
URL: http://billylife.blogg.se/
Postat av: donken

Ooow men söta Nora!!! :-D:-D ooohhh tack mica !!! Jag blir ju helt rörd. Va go du är!! 202 besökare so far, om du Vill får du jättesupergärna hjälpa mig genom att länka o så, ska slå rekord på 300 idag. Har 98 nu... Hehe! Bloggen fyller 2 år idag nämligen. Pöööss i stooora lass!!

2011-10-01 @ 20:32:32
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0