Mardröm.

Usch vad jag avskyr att vakna med en sådan där otäck känsla i magen, efter att man drömt något riktigt läskigt.

Inatt drömde jag att jag hade en natt på mig att hitta min dotter i ett enormt slott/bibliotek/whatever it was, alltmedans några tjuvar torterade min dotter. Det var galna hästar och fällor överallt som försvårade letandet. Jag hörde Nora skrika under hela tiden.
Natten gick och jag hittade henne aldrig. Tjuvarna kommer iallafall ner med henne till mig, alldeles blodig och trasig och säger att vi ska fortsätta leken imorgon istället.

Fy tusan. Här ska inte fortsätta lekas alls, om jag får bestämma över mina drömmar!


Kommentarer
Postat av: Malin och Nova

Usch vad obehagligt =(

2011-09-08 @ 10:38:40
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

SKAFFA EN DRÖMFÅNGARE! (såna drömmar vill vi då iinte ha) fyfaaaan så hemskt.. antar att du rusade in till henne när du vaknade... uuusch. Gråt i halsen av sånt! :(

Vill du att jag ska ge mig på att tyda den? är ju det undermedvetna som talar till dig, och detta var verkligen ett skrämmande sätt o prata på..^^ uuughha!

2011-09-08 @ 19:04:21
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

verkar som att du har en deadline på dig av något slag, och i drömmen fick deadline verkligen ett ansikte.

stora rum antyder storheten i ditt sinne, att du har "plats" för massor av saker att "möblera" med inom dig själv.



Eller också nåt som är skrämmande stort, överväldigande, som håller på att ske i ditt liv.



stress, och panik, genomsyrar ju detta också, verkar det som. Känslorna inför din uppgift som är i vaket tillstånd just nu.



Om det är till nån tröst, så är drömmarna mer dramatiska än det som faktiskt händer, men en aning överdimensionerat och tydligare än vad du själv förstår i vaket tillstånd.



är det nåt av detta som verkar stämma?

2011-09-08 @ 19:07:35
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

dina tankar om att dotter slits mellan er då troligen som triggade igång den drömmen för dig... iijja. Du har mitt stöd iaf som kan pusha om du behöver. :)

Skulle nog införskaffa en drömfångare oavsett, de fungerar. Min iallafall. :)



Jag hoppas veeeerkligen er allt gott i detta, hur ni än gör. Du verkar vara en otroligt fin människa. :)

2011-09-08 @ 22:51:15
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0