Sjukstuga.

Tror inte jag behöver känna mig något värst ensam när jag berättar att vi är sjuka, hela familjen. Verkar vara precis samma hos alla andra.
Nora hostar och har feber, snorar gör hon också. Själv går jag mest runt med konstant migrän. Mr.Pappa hostar han med. Antar att vår sömnbrist inte direkt bidrar till bättre immunförsvar heller. Tusan också!

Men om 9 dagar sitter jag i London och livet kommer leka. 4 dagars frihet och sömn kommer göra susen. Att få umgås massor med syster och pappa kommer inte heller sitta helt fel. Shopping och pubbesök står på schemat, så mycket mer tänker vi inte planera. Ska bli skönt att bara ströva omkring på engelsk mark igen. Länge sedan sist!
Nora får roa sig med sin farmor och pappa. Kommer gå så bra så! Är nog mer mig det kommer vara synd om, hon kommer knappt märka att jag är borta. (Men jag hoppas att hon gör det...)



Sist i London. Rediga Kalaspinglor vi var, back then. 2007.


Tack alla för tipsen om sömn! Har börjat ta bort en middagslur vid 17, så nu håller jag tummarna. Är lite svårt att bryta rutiner, speciellt nu när hon är sjuk. Typiskt att hon blev det just nu!

Kommentarer
Postat av: DONKEN

nääääeeeh! vad var det för jävla arbetsgivare som ba gav upp..? :o

ska du ha, så skaaa du ha liksom. 3000 är ju ingenting, inte som fp...! :(

stäm skiten ur det där stället. gå till facket. så där får man INTE göra. du ska inte leva på existensminimum bara för att de är lata. näääe. detta är FEL så det skriker.

2011-09-20 @ 12:22:58
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

iiijjj, bli friska! nuuuu!

(vet inte om det hjälper att jag säger så, men du kanske iaf blir gladare, kan man hoppas.. :P )



vitlök, en jävla massa vitlök.



hmm, ta bort middagsluren kan inte jag gö, då han inte sover middag. den är liksom redan borta. hmmm... fick du fler tips..? mer än att det går över "sen"...

pöss!

2011-09-20 @ 12:24:57
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Isabelle

JUST NU!!!

Kan du vinna NATURLIG bröstförstorning för 1400KR!

I paketet ingår:

3st Burkar bröstförstoringskapslar

1st Bröstförstoringskräm (Nano Firming Cream 60ml)

1st Bröstförstorings Serum (Nano Firming Serum 30ml)



* hjälper genom sin unika formula innehållande örten Pueraria Mirifica

kroppen att producera ny

bröstvävnad och ger större bröst och fastare bröst naturligt. Med EasyBust

kan du förstora dina bröst 1-2 storlekar på naturlig väg utan operation!*



http://isabellealberti.blogg.se/2011/september/tavling-helt-naturliga-amnen.html#comment

2011-09-20 @ 20:57:36
URL: http://isabellealberti.blogg.se/
Postat av: Julia

Först och främst; har du bott i sthlm? Haha. Jo, jag har kollat på blocket men det verkar (för tillfället) lite dött. Det är bostadsbrist i hela Örebro län och det enda som verkar finnas mycket av är rum till veckopendlande studenter. Hm. Sen har jag märkt att många vill undvika barn i sina fastigheter. Trist, vi som är så tysta!



Och det lät jättebra att gå och fika för en billig peng! Skönt för Joline att få träffa lite nya polare, hon börjar bli måttligt trött på mig och andra vuxnas sällskap ;) Men när vi och ni är friska, så drar vi iväg!



Och slutligen, går ni på BVC på Karla? Jag tror att vi hamnar där och undrar om de är bra där? Med "bra" menar jag vänliga och bryr sig om ens "stora" problem ;) Samt har bra tips..?



Krya på er! :)

2011-09-21 @ 14:14:02
URL: http://billylife.blogg.se/
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

hääämligt tillsvidare :P I say nothing. :P haha!

jaaa, så jävla göttans att det händer grejer nu. och jaaa, fan vad glad jag blev...! :D förut har han sagt bara: Inge "älschka"! VINCENNNNT! Som i att han inte heter älska, utan han heter Vincent. :P

samma sak när jag säger att han ä fö söt. :P Inge zööt. VINCENNT! :P



hihi! ;)

OOW, jaa, jag har också längtat till detta. så underbart. :D <3

dumt att trotset kom samma ålder, bara.. haha. men då kanske man uppskattar de verkligt bra stunderna, tusen gånger mer. :P



hur mår ni nu? fortfarande sjuklingar?

2011-09-22 @ 12:54:58
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0