Tack gode gud...

Alltså, jag tror att Gud hatar mig. Eller någon annan som styr vad som händer. Jag ska ju, som ni vet, åka till england imorgon. Jag har längtat och väntat som en tok.
Tror ni inte då att jag igår drog på mig ett helvetesvirus som har gjort att halsen svullnat igen så jag knappt kan prata och att febern kommit på besök? Johodå, och läkaren kunde inte ge mig någon rekommendation eller medicin. Förutom ipren och vila. Ahmen tack som fan!
Så, jag kommer sitta i mitt underbara London med feber och förstörd hals. Awesome!
Håller tummarna för att jag har samma som Nora hade, det gick över på 3 dagar. Känner mig faktiskt lite piggare och bättre idag, så jag hoppas.

Nu ska jag sluta klaga och berätta om något roligt istället. Körde en utgång i helgen och jag är kalasnöjd. Alla mina finaste killar på samma fest (förutom sambon då...han jobbade. Men ja, resten var där). Alkohol i precis rätt mängd och hemgång i precis rätt tid. Så himla mysig kväll! Tänkte lägga in lite filmer och bilder senare.

Så, jag återkommer om någon timme eller två med bilder och filmer. Hej sålänge!

Kommentarer
Postat av: TinA

Mm men virus som är så härligt.. :P Hoppas du mår bättre när det är dags för England :) Krya på dig annars!

2011-09-27 @ 13:43:16
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

iiiiiiij, men ja, jag hoppas det hinner gå över snabbt.

haha! Tack så mycket! Kul o höra. pysslar du mycket själv? :P



Pöss o krya på dig!

2011-09-27 @ 17:15:19
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0