Williams första födelsedag.

Många som läst min blogg har säkerligen läst om W och hans familj.

Nu är det alltså ett helt år sedan vi satt som på nålar här hemma. Våra kompisar A och D hade åkt in på förlossningen kvällen innan och vi hade fått uppdateringar via sms om hur allt gick. Lång tid tog det och A hade det riktigt jobbigt. Men efter ett X antal timmar bestämde han sig för att komma ut.
Vi kom upp så fort vi bara fick.
I A's famn låg en liten plutt. Så liten att man knappt vågade hålla honom. Så liten och så fin. Världens finaste William. 3 veckor försenad.



Snacka om att han har tagit igen tiden såhär efteråt. Han är så stor nu, ett barn. Så fin och så duktig!

Jag har inte träffat honom sedan i våras och det är alldeles för länge sedan. Noras första kompis och pojkvän. Vi saknar dig. Grattis på födelsedagen, lilleman!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja gud ja, det känns som igår juh man låg där på förlossningen o hade ont som bara den o inte kunde krysta pga all smärta.. USCH! Skulle gå igenom det 10 gånger till men ändå inte :P Ja tänk, vart mamma i ett helt år nu helt trolig resa har det varit och han har ju blivit en person nu med personlighet o en egen individ! Vi saknar er oxå! William hälsar o tackar så mycket!!

2011-09-13 @ 20:08:04
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

hihi! åååw... grattis till dem allihop! :D



haha! oh ja, förhoppningsvis, iallafall. Vernissage är ju skitkul, men har aldrig varit på en, och inte ställt ut på riktigt heller. :P haft en del tavlor i butiker i jönköping, men det gav tyvärr inget. nu är det mer på riktigt, jag kan ju gå å kolla själv om jag vill liksom :P

hihi!

2011-09-14 @ 11:23:21
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0