Ett gott skratt...

...förlänger livet. Jag fick typ jordens (enligt mig) roligaste historia skickad till mig per sms igår när jag inte kunde sova. Jag har så fina vänner som håller sig vakna bara för mig skull!

Here goes:

- Pappa, jag har glömt vad det heter. Vad kallas det när två personer ligger ovanpå varandra?
Pappan blir något generad och svarar:
- eeehm... älskar?
- Nej nej, det heter något annat...
- Ööh, gänga?
- Nej nej...
Pappan blir illröd i ansiktet:
- OK, DET HETER KNULLA FÖR I HELVETE!
- Nää...nu kom jag på det. Det heter ju våningssäng. 



Till den roliga historien får ni en kul bild på en pytteNora.

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Hahaha!



Och ja min blogg är farligt GOD emellanåt. Men denna sommar har jag dragit ner på smaskigheterna mot vad jag brukar kunna fresta med i bloggen ;-)

2012-08-15 @ 11:12:55
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Gaymasen

Haha! Min kille brukar inte vara sååå romantisk men det var kul att han överraskade, gillar jag ^^

2012-08-22 @ 18:04:04
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0