Mardrömmarnas natt.

Herregud, vilken natt.

Nora började med att gallskrika av skräck. Hon berättade att hon drömt om Pippi (oklart om det handlade om en fågel eller om Pippi Långstrump). Vi går runt i lägenheten, sjunger och fixar lite innan hon lugnat ned sig. 
Vi somnar om efter någon timme. 
Då är det tydligen min tur att drömma mardröm:

Jag drömmer att Nora kommer inspringades från sitt sovrum mitt i natten. Jag förstår ingenting, eftersom att hon fortfarande sover i spjälsäng och således inte kan gå upp själv. Så jag bär upp henne och vi går runt i sovrummet (där jag sover) och blir jagade av en skugga som ser ut som en sträckgubbe. 
Jag ringer Mr.pappa i panik och ber honom komma över. Då kommer helt plötsligt något freak ut från Noras rum med ett täcke på huvudet och vägrar berätta vem han är. 
Ja, sedan vaknade jag.

Lite svårt att återskapa skräcken i den mardrömmen. Men jag är livrädd för att bli mördad (well, who isn't?) så jag låg bara och väntade på att täck-snubben skulle komma ut och mörda mig på riktigt. 





Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Uäää. Blä för mardrömmar..



Och tack snälla! Jag har en kusin i Örebro som jag ska få bo hos första veckan tills jag vet hur det blir, om jag kommer in i Göteborg eller inte. :D

2012-08-07 @ 15:15:06
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0