Update.

Jag trodde i mitt stilla sinne att jag hade valt en slapp universitetskurs när jag kom på "Harry Potter och hans värld". Ha ha ha. Slappa universitetskurser finns inte.
Så, nu sitter jag och plöjer igenom kurslitteraturböcker för att skriva en uppsats på 10 sidor till på fredag. På fredag ska även en hemtenta in. Så, wish me good luck!

Annars då? 
Hade med min dottern på kalas hos Tåta (morfar) igår. Hon var lyrisk över alla smarrigheter de hade dukat upp. Om det är något min dotter är speciellt bra på så är det att äta. Den där ungen stoppar i sig precis vad som helst som att det vore det godaste hon ätit. Oftast följt av ett "woooow". Det känns ju bra att hon har en stor passion i livet, utöver kärleken till sin far. En riktig pappagris det där!

Jag tog inga bilder på kakmonstret, så ni får nöja er med en bild av tårtan, innan vi högg in. 



Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Hahaha seriously? En sån kurs? Sjukt kul! Haha.

2012-08-06 @ 14:15:03
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0