Grattis Vickan!

Man kanske skulle kosta på sig ett litet grattis till kungafamiljen som imorse fick en knodd. En liten prinsessa blev det minsann. Precis som jag gissat på! Vikt och längd var nästan exakt som jag tippat också. Bara datumet som var en hel vecka fel. Typiskt!

Har varit dåligt med uppdatering här i bloggen, jag har verkligen aldrig tid längre. Jobbar, hämtar Nora, lagar kvällsmat, städar, diskar, lägger bebis och sedan är det antingen TV:n eller att uppdatera mig med att läsa alla andras bloggar. Ja, i-landsproblem kanske.
Men, i helgen är jag ledig i 3 (!!!) dagar, så då kommer det förmodligen komma en update om Noras framsteg och så massa bilder.
Ska ha födelsedagsfest på lördag (fyllde 23 i tisdags) med GlamRock-tema. Freaking awesome! Har till och med bokat tid för privat makeupkurs så jag kommer vara riktigt proffsigt mejkad också. Inga fel!

Nej, nu ska jag fortsätta intervjua mina gamla sura tanter/farbröder. Wish me luck!


Nostalgibild på miniNora<3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vilket roligt tema på din fest!

2012-02-23 @ 12:41:42
URL: http://sandrasliviord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0