Mellon so far!

Jag måste säga att detta året verkligen överraskar i Melodifestivalen, iallafall hittills. Kommer garanterat att sitta och digga till nästan varenda låt. Kommer bli en grymt bra final!


Annars då?
Nora växer och utvecklas alldeles för snabbt just nu. Pratar och bubblar som bara hon kan. 
Nu har hon dessutom börjat uppskatta tvtittande (okej, jag vet att det inte är bra...men vissa tidiga morgonar orkar man inte leka). Astrid Lindgren-filmer är utan tvekan favoriten. Framför dem varken ser hon eller hör vad som händer runt omkring. Helt underbart!


Vad tittar era barn på?



Kommentarer
Postat av: Julia

Skönt med ett litet livstecken från er! Haha, du kan väl be Nora lära Joline att uppskatta TV:n, det skulle underlätta så när jag behöver göra annat :) Hoppas allt är bra med er!

2012-02-14 @ 20:40:28
URL: http://proudlife.blogg.se/
Postat av: Anna & William

Oj det är mycket.. Mamma mu, chuggington, jack och piraterna, surr bee, rorri, musse pigg klubbhus, handy manny, byggar bob, nalle puh filmer, petsson och findus, jaa o dessa program som går på disney junior kanalen. :P

2012-02-15 @ 13:32:19
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0